Koszyk zakupów

Brak produktów w koszyku.

Jeśli chcesz złożyć reklamację, lub zwrócić zamówione produkty, skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pomocą formularza.
Możesz zwrócić całe zamówienie lub jego część. Na zwrot nienaruszonego opakowania* masz 30 dni.


*dotyczy oryginalnego opakowania od producenta

Sklep MLO Nutrition jest zintegrowany z systemami płatniczymi: Autopay i Przelewy24. Gwarantujemy najwyższe bezpieczeństwo zakupów, jakiego udzielają te platformy.
Dostępne metody płatności dla zamówień z adresem dostarczenia na terenie Polski to:

  • BLIK
  • przelew natychmiastowy
  • Karty płatnicze (Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro)
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • pobranie u kuriera, w paczkomacie i Orlen paczce (w przypadku Orlen Paczki, pobranie jest możliwe dla zamówień do 400 zł).
  • samodzielny przelew na konto bankowe (po złożeniu zamówienia zobaczysz podsumowanie z numerem konta).
  • Płatność odroczona za pomocą platformy PayPo.


Zamówienia, z adresem dostarczenia na terenie Polski to:

  • kurierem
  • do paczkomatu Inpostu
  • do automatu Orlen Paczka.

Zamówienia złożone do godziny 17:00 nadajemy tego samego dnia. Średni czas dostarczenia zamówienia to 1-2 dni robocze.

zanieczyszczenie kreatyn

Skąd pochodzi monohydrat kreatyny w suplementach MLO?

Połączenie słów kreatyna i czystość określają najbardziej znaną markę Creapure®. Niemiecki producent Alzchem Trostberg GmbH jest niedoścignionym liderem, który posiada certyfikat Creapure® Inside i IFS FOOD. Znajduje się na liście Cologne List, co świadczy o regularnym testowaniu na obecność substancji zakazanych, co eliminuje ryzyko nieumyślnego zastosowania dopingu przez sportowca.

Firma dystrybuuje monohydrat kreatyny (a także inne produkty z laboratorium AlzChem) swoim partnerom, by komponowali własne suplementy. Użycie logo Creapure®  na suplementach jest potwierdzeniem używania produktu nr 1 a tym samym bezpieczeństwa. Kreatyna tej marki jest najlepiej przebadana. Co więcej, monohydrat jest w 100% wytwarzany na drodze syntezy chemicznej, co oznacza, że nie są wykorzystywane surowce pochodzenia zwierzęcego ani ziołowego.

Jak produkowany jest monohydrat kreatyny Creapure®?

Creapure® powstaje na całkowicie zamkniętej linii produkcyjnej, od dostarczenia surowca, aż po zapakowanie końcowego produktu. Każda partia jest testowana m.in. za pomocą wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC).
Spośród kilku sposobów wytwarzania kreatyny, Alzchem rozpoczyna proces od sarkozyny i cyjanamidu. Ta metoda uważana jest za najbardziej bezpieczną, co minimalizuje ryzyko pojawienia się substacji ubocznych: DCD i DHT. Najwyższej jakości produkt może zawierać maksymalnie kilkadziesiąt cząstek dicyjanodiamidu na 1 milion, natomiast DHT musi być całkowicie niewykrywalne.

Poniższy wykres porównuje średnie wyniki 9 monohydratów kreatyny Creapure oraz 20 innych marek, pod kątem występowania kreatyniny, DHT oraz DCD.

W przypadku kreatyniny, występowanie na poziomie wyższym niż 1% świadczy o słabej jakości procesie produkcyjnym.

monohydrat kreatyny creapure

Skąd pochodzi L-glutamina w odżywkach MLO Nutrition?

W naszych suplementach znajdziesz L-Glutaminę dostarczaną przez Kyowa Hakko. Opakowania suplementów MLO Nutrition zawierają logo Kyowa Quality.

Kyowa Quality określa najwyższe standardy i zaangażowanie w jakość, które są rygorystycznie przestrzegane przez firmę Kyowa Hakko Bio Co., Ltd. Jest to japońskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w badaniach, rozwoju i produkcji wysokiej jakości składników dla branży farmaceutycznej i spożywczej.

Firma kładzie duży nacisk na kontrolę i zapewnianie jakości we wszystkich swoich działaniach. Kyowa Quality obejmuje zaangażowanie w produkcję bezpiecznych, skutecznych i niezawodnych produktów, które spełniają a nawet przekraczają standardy branżowe. Kyowa wprowadziło rygorystyczne systemy zarządzania jakością i przestrzega wielu regulacji w celu zapewnienia jakości i bezpieczeństwa swoich produktów.

Procesy kontroli jakości w Kyowa Hakko Bio obejmują kompleksowe testowanie i analizę na różnych etapach produkcji. Priorytetem jest wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii i wiedzy naukowej w celu utrzymania spójności i monitorowania swoich produktów. Dodatkowo, firma prowadzi rozległe badania i rozwój, aby ciągle doskonalić swoje procesy produkcyjne i opracowywać innowacyjne rozwiązania.

Producentem białka premium jest:

Białka: 
DMV Nutri WheyTM 800I 
DMV Nutri Whey™ Isolate I,
jakich używamy w naszych suplementach, produkowane są przez holenderskiego lidera branży, Friesland Campina. Jest to największa na świecie spółdzielnia mleczarska, z siedzibą w Amersfoort oraz jedna z 5 największych firm mleczarskich na świece. Jej początki sięgają 1871 roku. Posiada oddziały 33 krajach i zatrudnia ponad 20000 osób. Produkty FC są dostępne w ponad 100 krajach. 

Nutri WheyTM 800I to produkt zawierający czyste białko serwatkowe, którego 80% pochodzi bezpośrednio z mleka. Ma neutralny smak i aromat, który łatwo można wykorzystać w suplementach i odżywkach dla sportowców. Jest to kompletne źródło białka serwatkowego i BCAA. Białko to zawiera 14% więcej leucyny w porównaniu do białek serwatkowych pochodzących z serwatki serowej.

Nutri Whey™ Isolate I to prodkt z białka serwatkowego. Serwatka zagęszczana jest za pomocą mikro i ultrafiltracji, aż osiągnie zawartość białka na poziomie 90%.
Oba produkty cechują się najwyższą jakością i czystością, za którymi stoi wieloletnie doświadczenie firmy, najnowsze technologie i spełnianie wysokich norm.

Nutri WheyTM 800I oraz Nutri Whey™ Isolate I znajdziesz we wszystkich odzywkach białkowych oraz gainerach.

BCAA przed czy po treningu? Co lepsze?

Aby uzyskać optymalne efekty zarówno w trakcie treningu, jak i po nim, warto wprowadzić do swojej codziennej diety odpowiednie suplementy. Dzięki nim można poprawić wytrzymałość organizmu, zwiększyć jego siłę, a także przyspieszyć regenerację po intensywnym wysiłku fizycznym. W tym artykule przyjrzymy się bliżej aminokwasom rozgałęzionym BCAA. Przed czy po treningu je zażywać, a także jakie korzyści wynikają z ich regularnego stosowania? Tego dowiecie się z niniejszego tekstu. Zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z jego treścią.

Co to jest BCAA?

BCAA to inaczej trzy aminokwasy rozgałęzione: walina, leucyna i izoleucyna. Skrót ten pochodzi od angielskiej nazwy: Branched Chain Amino Acids. BCAA zaliczane są do tzw. aminokwasów egzogennych. Oznacza to, że organizm nie jest w stanie ich samodzielnie syntetyzować, więc muszą być dostarczane z zewnątrz np. z pożywieniem lub w postaci suplementów diety takich jak np. Aminokwasy Amino 2121.

Jakie funkcje pełnią aminokwasy rozgałęzione BCAA w organizmie?

To, o czym warto niewątpliwie wiedzieć, to fakt, że BCAA biorą udział w budowie białka organizmu i w wielu przemianach metabolicznych. Jakie zatem funkcje pełnią?

  • Wpływają pozytywnie na zdrowie jelit
  • Wzmacniają układ odpornościowy
  • Zmniejszają nasilenie i czas trwania opóźnionej bolesności mięśni czyli tzw.”zakwasów”
  • Wspomagają utrzymanie koncentracji i czujności umysłu
  • Maksymalizują utratę tkanki tłuszczowej podczas stosowania diety odchudzającej
  • Przyspieszają regenerację potreningową
  • Stymulują syntezę białek
  • Zapobiegają katabolizmowi białek mięśniowych
  • Poprawiają wytrzymałość mięśni
  • Usprawniają proces budowania masy mięśniowej
  • Opóźniają uczucie zmęczenia podczas treningu
  • Wspomagają odbudowę glikogenu mięśniowego

Jak widać suplementowanie BCAA niesie ze sobą ogrom korzyści dla organizmu, dlatego też niewątpliwie warto rozważyć wzbogacenie swojej codziennej diety o tego typu preparaty. Wysokiej jakości suplementy można znaleźć tu: Aminokwasy BCAA.

Kiedy stosować BCAA?

Ze względu na liczne właściwości prozdrowotne aminokwasów rozgałęzionych, warto zadbać o ich odpowiednią podaż. Stanowią one doskonały wybór dla osób uprawiających sport, które chciałyby w odpowiedni sposób zatroszczyć się o swój organizm i wspomóc go zarówno podczas treningu, jak i po nim. Warto pamiętać jednak o tym, że optymalne efekty zażywania tego typu specyfików osiągniemy tylko wtedy, gdy będziemy je zażywać zgodnie z zaleceniami producenta. Z reguły jest to okres okołotreningowy, a także przerwy między posiłkami. Dokładne wyjaśnienia w tej kwestii można znaleźć w ulotce suplementu diety. W przypadku BCAA Pro wszystko jest dokładnie opisane.

Suplementacja BCAA przed czy po treningu?

Wielu producentów sugeruje, aby przyjmować BCAA zarówno przed treningiem, jak i po nim. Jeżeli chodzi o jego dawkowanie, to zakłada się, że powinno ono wynosić 1g BCAA na 10 kg masy ciała. Standardowo jednak zaleca się zażywanie około 10g na dobę, dzieląc tą ilość na 5g przed treningiem i 5g po aktywności fizycznej. Zanim jednak rozpocznie się suplementowanie tego typu odżywki, najlepiej skonsultować ten zamiar z trenerem lub z profesjonalnym dietetykiem. Wówczas możliwe będzie dopasowanie ilości do potrzeb i wymagań naszego organizmu, co niewątpliwie pozwoli na uzyskanie optymalnych efektów. W związku z powyższym, zastanawiając się nad tym, jak najlepiej stosować BCAA przed czy po treningu aerobowym, siłowym, wytrzymałościowym, biegowym czy przy innych aktywnościach fizycznych, najlepiej skonsultujmy się ze specjalistami w tej dziedzinie. Poniżej wskazujemy korzyści, jakie wynikają zarówno z przyjmowania BCAA przed treningiem, jak i po nim.

Stosowanie BCAA przed treningiem

Suplement diety w postaci BCAA zażywany przed treningiem wykazuje działanie antykataboliczne. Ponadto, redukuje bolesność mięśni, odżywia mięśnie oraz stanowi dodatkowe źródło energetyczne. 

Stosowanie BCAA po treningu

Stosując tego typu specyfik po zakończonym wysiłku fizycznym, umożliwia się mu dotarcie do mięśni, a tym samym wsparcie ich rozbudowy. Ponadto, suplement pomaga w regeneracji mięśni i zmniejsza dolegliwości bólowe. 

Suplementacja BCAA – dawkowanie  przed treningiem?

Jeżeli podejmiemy decyzję o tym, że chcemy suplementować BCAA przed treningiem, kolejnym aspektem, jaki powinniśmy wziąć pod uwagę, jest jego dawkowanie. To, o czym należy pamiętać, to fakt, że zależy ono od masy naszego ciała. Powód różnic w dawkach, stanowi ilość mięśni. Idąc tym tropem warto wskazać, że np. osoba zaawansowana z niską ilością tkanki tłuszczowej, która waży 85 kg, aby rozpocząć syntezę białek, musi przyjmować więcej BCAA niż osoba, która dopiero rozpoczyna treningi i waży 65 kg.

W związku z powyższym, mówiąc o dawkowaniu BCAA, to opiera się ono na zasadzie 0,5-1g na 10 kg masy ciała. Czyli wspominana przez nas wcześniej osoba, która waży 85 kg, powinna przyjmować około 5-10g aminokwasów w ciągu dnia. 

Znaczenie ma także sposób suplementowania BCAA. Ile przed treningiem należy zażyć preparat? Przyjmowanie specyfiku powinno nastąpić około 15-30 minut przed wysiłkiem fizycznym. Warto mieć także na uwadze fakt, że dobrym rozwiązaniem będzie zażywanie BCAA również w dni nietreningowe. Dlaczego? Mianowicie dlatego, że organizm po ćwiczeniach przechodzi proces regeneracji, który trwa przez długi czas. W związku z tym warto suplementować BCAA bezpośrednio przed snem lub rano przed posiłkiem, w dokładnie takiej samej ilości jak w dni treningowe.

Jeżeli pozostajemy na diecie redukcyjnej, to w tym okresie możemy pokusić się także o zwiększenie dawki BCAA. Pozwoli to na zatrzymanie katabolizmu czyli rozpadu tkanki mięśniowej.

Czy warto stosować BCAA?

Jeśli chcemy poprawić jakość oraz efektywność naszych treningów, to z całą pewnością powinniśmy rozważyć stosowanie BCAA w postaci suplementów diety. Ze względu na to, że przyjmowanie aminokwasów niesie korzyści zarówno w przypadku ćwiczeń wytrzymałościowych, siłowych, a także siłowo- wytrzymałościowych, czyni je to uniwersalnymi preparatami.

Warto pamiętać jednak o tym, że przyjmowanie suplementów to jedynie dodatek do właściwie dopasowanej diety oraz planu treningowego. Jeżeli połączymy zdrowy tryb życia z odpowiednią regeneracją po treningu, wówczas zwiększymy swoje szanse na osiągnięcie zamierzonego efektu.

Uzupełnianie swojej codziennej diety w aminokwasy BCAA, może przyczynić się do przyspieszenia tego procesu. W jaki sposób? Poprzez szybszą i łatwiejszą redukcję tkanki tłuszczowej, zoptymalizowanie budowania masy mięśniowej, a także efektywniejszą regenerację po wysiłku fizycznym. 

Czy przyjmowanie BCAA jest bezpieczne?

Odpowiedź na to pytanie brzmi – tak. Jeżeli suplementowanie aminokwasów rozgałęzionych odbywa się zgodnie z zaleceniami producenta, nie występują skutki uboczne, a tym samym są one bezpieczne dla naszego organizmu. W związku z powyższym, przed przystąpieniem do zażywania tego typu odżywek, warto zapoznać się z instrukcją umieszczoną na opakowaniu preparatu lub skonsultować się z trenerem czy profesjonalnym dietetykiem.

Źródła:

  1. https://academic.oup.com/jn/article/134/6/1583S/4688850
  2. https://academic.oup.com/jn/article/134/6/1583S/4688850
  3. https://academic.oup.com/jn/article/134/6/1583S/4688850
  4. https://ncez.pzh.gov.pl/aktywnosc-fizyczna/aminokwasy-rozgalezione-bcaa-w-preparatach-dla-sportowcow/