Koszyk zakupów

Brak produktów w koszyku.

Jeśli chcesz złożyć reklamację, lub zwrócić zamówione produkty, skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pomocą formularza.
Możesz zwrócić całe zamówienie lub jego część. Na zwrot nienaruszonego opakowania* masz 30 dni.


*dotyczy oryginalnego opakowania od producenta

Sklep MLO Nutrition jest zintegrowany z systemami płatniczymi: Autopay i Przelewy24. Gwarantujemy najwyższe bezpieczeństwo zakupów, jakiego udzielają te platformy.
Dostępne metody płatności dla zamówień z adresem dostarczenia na terenie Polski to:

  • BLIK
  • przelew natychmiastowy
  • Karty płatnicze (Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro)
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • pobranie u kuriera, w paczkomacie i Orlen paczce (w przypadku Orlen Paczki, pobranie jest możliwe dla zamówień do 400 zł).
  • samodzielny przelew na konto bankowe (po złożeniu zamówienia zobaczysz podsumowanie z numerem konta).
  • Płatność odroczona za pomocą platformy PayPo.


Zamówienia, z adresem dostarczenia na terenie Polski to:

  • kurierem
  • do paczkomatu Inpostu
  • do automatu Orlen Paczka.

Zamówienia złożone do godziny 17:00 nadajemy tego samego dnia. Średni czas dostarczenia zamówienia to 1-2 dni robocze.

zanieczyszczenie kreatyn

Skąd pochodzi monohydrat kreatyny w suplementach MLO?

Połączenie słów kreatyna i czystość określają najbardziej znaną markę Creapure®. Niemiecki producent Alzchem Trostberg GmbH jest niedoścignionym liderem, który posiada certyfikat Creapure® Inside i IFS FOOD. Znajduje się na liście Cologne List, co świadczy o regularnym testowaniu na obecność substancji zakazanych, co eliminuje ryzyko nieumyślnego zastosowania dopingu przez sportowca.

Firma dystrybuuje monohydrat kreatyny (a także inne produkty z laboratorium AlzChem) swoim partnerom, by komponowali własne suplementy. Użycie logo Creapure®  na suplementach jest potwierdzeniem używania produktu nr 1 a tym samym bezpieczeństwa. Kreatyna tej marki jest najlepiej przebadana. Co więcej, monohydrat jest w 100% wytwarzany na drodze syntezy chemicznej, co oznacza, że nie są wykorzystywane surowce pochodzenia zwierzęcego ani ziołowego.

Jak produkowany jest monohydrat kreatyny Creapure®?

Creapure® powstaje na całkowicie zamkniętej linii produkcyjnej, od dostarczenia surowca, aż po zapakowanie końcowego produktu. Każda partia jest testowana m.in. za pomocą wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC).
Spośród kilku sposobów wytwarzania kreatyny, Alzchem rozpoczyna proces od sarkozyny i cyjanamidu. Ta metoda uważana jest za najbardziej bezpieczną, co minimalizuje ryzyko pojawienia się substacji ubocznych: DCD i DHT. Najwyższej jakości produkt może zawierać maksymalnie kilkadziesiąt cząstek dicyjanodiamidu na 1 milion, natomiast DHT musi być całkowicie niewykrywalne.

Poniższy wykres porównuje średnie wyniki 9 monohydratów kreatyny Creapure oraz 20 innych marek, pod kątem występowania kreatyniny, DHT oraz DCD.

W przypadku kreatyniny, występowanie na poziomie wyższym niż 1% świadczy o słabej jakości procesie produkcyjnym.

monohydrat kreatyny creapure

Skąd pochodzi L-glutamina w odżywkach MLO Nutrition?

W naszych suplementach znajdziesz L-Glutaminę dostarczaną przez Kyowa Hakko. Opakowania suplementów MLO Nutrition zawierają logo Kyowa Quality.

Kyowa Quality określa najwyższe standardy i zaangażowanie w jakość, które są rygorystycznie przestrzegane przez firmę Kyowa Hakko Bio Co., Ltd. Jest to japońskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w badaniach, rozwoju i produkcji wysokiej jakości składników dla branży farmaceutycznej i spożywczej.

Firma kładzie duży nacisk na kontrolę i zapewnianie jakości we wszystkich swoich działaniach. Kyowa Quality obejmuje zaangażowanie w produkcję bezpiecznych, skutecznych i niezawodnych produktów, które spełniają a nawet przekraczają standardy branżowe. Kyowa wprowadziło rygorystyczne systemy zarządzania jakością i przestrzega wielu regulacji w celu zapewnienia jakości i bezpieczeństwa swoich produktów.

Procesy kontroli jakości w Kyowa Hakko Bio obejmują kompleksowe testowanie i analizę na różnych etapach produkcji. Priorytetem jest wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii i wiedzy naukowej w celu utrzymania spójności i monitorowania swoich produktów. Dodatkowo, firma prowadzi rozległe badania i rozwój, aby ciągle doskonalić swoje procesy produkcyjne i opracowywać innowacyjne rozwiązania.

Producentem białka premium jest:

Białka: 
DMV Nutri WheyTM 800I 
DMV Nutri Whey™ Isolate I,
jakich używamy w naszych suplementach, produkowane są przez holenderskiego lidera branży, Friesland Campina. Jest to największa na świecie spółdzielnia mleczarska, z siedzibą w Amersfoort oraz jedna z 5 największych firm mleczarskich na świece. Jej początki sięgają 1871 roku. Posiada oddziały 33 krajach i zatrudnia ponad 20000 osób. Produkty FC są dostępne w ponad 100 krajach. 

Nutri WheyTM 800I to produkt zawierający czyste białko serwatkowe, którego 80% pochodzi bezpośrednio z mleka. Ma neutralny smak i aromat, który łatwo można wykorzystać w suplementach i odżywkach dla sportowców. Jest to kompletne źródło białka serwatkowego i BCAA. Białko to zawiera 14% więcej leucyny w porównaniu do białek serwatkowych pochodzących z serwatki serowej.

Nutri Whey™ Isolate I to prodkt z białka serwatkowego. Serwatka zagęszczana jest za pomocą mikro i ultrafiltracji, aż osiągnie zawartość białka na poziomie 90%.
Oba produkty cechują się najwyższą jakością i czystością, za którymi stoi wieloletnie doświadczenie firmy, najnowsze technologie i spełnianie wysokich norm.

Nutri WheyTM 800I oraz Nutri Whey™ Isolate I znajdziesz we wszystkich odzywkach białkowych oraz gainerach.

Białko po treningu – co daje i jak je stosować?

Białko jest jednym z podstawowych składników odżywczych, pełniących w organizmie funkcję budulcową. Ze względu na fakt, jak ważną rolę odgrywa, należy dbać o to, aby dostarczać go organizmowi wraz z codzienną dietą, w odpowiednich ilościach. W przypadku niektórych osób, zapotrzebowanie na białko jest zwiększone. Zjawisko to można zaobserwować wśród grup intensywnie trenujących, u których w trakcie wzmożonego i długotrwałego wysiłku fizycznego, nasilają się procesy kataboliczne. Kiedy jednak należy uzupełniać proteiny w diecie sportowca? Lepiej stosować białko po treningu czy przed? Co daje białko na siłowni? Odpowiedzi na to pytanie udzielamy w tym artykule. Zapraszamy do zapoznania się z jego treścią.

Co daje białko po treningu?

Trening przyczynia się do wydzielania enzymu, wykorzystującego białko z mięśni jako źródło energii. Im bardziej intensywne i długotrwałe ćwiczenia, tym więcej energii pobiera organizm z rozpadu białka. W sytuacji, gdy zapasy glikogenu mięśniowego, stanowiącego dla organizmu dodatkowe źródło energii i zużywanego w dużych ilościach podczas wysiłku fizycznego, są niskie, wówczas aminokwasy o rozgałęzionych łańcuchach, mogą zostać przetworzone w energię, co jest niekorzystnym zjawiskiem. Aby mu zapobiec, należy dbać o odpowiednią podaż protein w organizmie. 

Może okazać się jednak, że dostarczanie ich w pożądanych ilościach, wraz z posiłkami, nie jest możliwe. W takim wypadku, doskonałym rozwiązaniem będzie białko w postaci suplementu diety. Jest to produkt, który w szybkim czasie pozwoli na uzupełnienie niedoborów białka w diecie sportowca, co przełoży się nie tylko na jego osiągnięcia podczas treningu, ale również korzystnie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Żeby jednak uzyskać odpowiednie efekty, należy przestrzegać zaleceń co do ilości przyjmowania danej odżywki, a także pory dnia, kiedy najlepiej to zrobić. Zatem kiedy przyjmować proteiny? Lepiej suplementować białko po treningu, przed, a może niezależnie od aktywności fizycznej? 

Białko do treningu, w postaci odżywki proteinowej, to niezwykle istotny element, stanowiący uzupełnienie aktywności fizycznej u osób, którym szczególnie zależy na zwiększeniu wydolności w trakcie ćwiczeń, szybkiej regeneracji mięśni, a także budowaniu upragnionej muskulatury. Białko na siłownię, pozwala bowiem na budowanie nowych włókien mięśniowych, ale również wspiera procesy naprawcze uszkodzonych podczas ćwiczeń tkanek. W tym miejscu nasuwa się pytanie, czy stosować białko po treningu, czy może przed? Otóż ze względu na fakt, że długotrwały wysiłek fizyczny sprzyja katabolizmowi, czyli rozpadowi białek ustrojowych, odżywka proteinowa powinna być zażywana głównie po aktywności fizycznej, celem pokrycia powstałych strat.

Warty podkreślenia jest również fakt, iż białko w postaci koktajli proteinowych, sprawdza się także przed wysiłkiem fizycznym. Wynika to z naturalnego rytmu dobowego organizmu, który wskazuje, że z rana, metabolizm jest najlepszy. To natomiast przekłada się na zwiększenie szans na wydajniejsze wchłanianie i przyswajanie białka, spożytego w tej części dnia. Nie bez znaczenia jest również fakt, że śniadanie stanowi jeden z najważniejszych posiłków w codziennej diecie. Posiłki obfitujące w białko, pozwalają na utrzymanie stabilnego poziomu glikemii, jak i również wspierają zachowanie pełnej sprawności psychiczno- intelektualnej w trakcie dnia. 

izolat białka PLATINUM ISO

Jakie białko po treningu?

Wiedząc już, co daje białko po treningu, warto odpowiedzieć sobie na pytanie – jaką odżywkę proteinową najlepiej stosować? Otóż jak się okazuje, najlepszym wyborem są preparaty, powstające na bazie białka serwatkowego. Taka forma białka pozwala na dostarczenie organizmowi odpowiedniej ilości aminokwasów, przy jednoczesnym zachowaniu pełnego aminogramu. Wyróżnić można trzy najpopularniejsze formy protein serwatkowych:

  •  WPC (koncentrat białka serwatkowego). To najtańsza i jednocześnie najmniej przetworzona forma białka serwatkowego. Około 80% jego składu stanowi białko i zawiera najczęściej niewielką ilość węglowodanów i tłuszczy. Przykładem wysokiej jakości produktu, który warto wybrać, decydując się na tego typu odżywki, jest 100% Whey Platinum Protein 2 kg z oferty MLO Nutrition.
  • WPI (izolat białka serwatkowego). To droższa, bardziej oczyszczona i lepiej przyswajalna forma białka serwatkowego. Jego receptura praktycznie pozbawiona jest węglowodanów i tłuszczy, a około 90% jej składu, stanowią proteiny. To idealny wybór dla osób borykających się z problemami gastrycznymi.
  • WPH (hydroizolat białka serwatkowego). Jest to najdroższa i zarazem najlepiej przyswajalna forma białka. Zawiera w sobie 100% czystych protein.  

Na rynku dostępne są również odżywki, stanowiące połączenie powyższych form białka serwatkowego. Przykładem tego typu produktów, odznaczających się doskonałym składem i stanowiących wartościowy element diety każdego sportowca, jest 100% Premium Whey Protein Matrix 2,27 kg, dostępne w ofercie MLO Nutrition.

Znając charakterystykę trzech najpopularniejszych form białka serwatkowego, warto odpowiedzieć na pytanie – jakie białko po treningu będzie najlepsze? Otóż tak naprawdę wszystko zależy od tego, jak kształtuje się dieta danej osoby, jakie efekty chce uzyskać, a także od jej indywidualnych preferencji. Dla większości osób, dobrym wyborem będzie koncentrat WPC lub WPI, jeżeli borykają się z problemami gastrycznymi. Zawodowym sportowcom, rekomenduje się natomiast stosowanie WPH.

Białko Whey Protein

Dawkowanie białka po treningu

Znając rodzaje odżywek białkowych i wiedząc, po co białko po treningu suplementować, warto przejść do szczegółowego omówienia dawek, w jakich najlepiej je spożywać. Otóż w przypadku koktajli proteinowych, zaleca się ich wypijanie do 30 minut po treningu, a najpóźniej w ciągu 2h. Dlaczego akurat wtedy? Ponieważ okres ten, to tzw. okno anaboliczne, w którym organizm jest w stanie efektywnie przyswoić składniki odżywcze, do utraty których doszło w trakcie ćwiczeń. Po treningu wytrzymałościowym, najlepiej spożywać 10-20 g odżywki białkowej, co umożliwi wsparcie naprawy uszkodzonej tkanki mięśniowej, a jednocześnie poprawi ich adaptację do kolejnych treningów.

Jeżeli mowa jednak o sportowcach trenujących dyscypliny siłowe, to w ich przypadku, odżywka białkowa po treningu, powinna być stosowana w zwiększonych dawkach (około 20- 30 g). Jest to korzystne zarówno pod kątem regeneracji mięśni, jak i również wzrostu i rozwoju muskulatury

Odżywka białkowa po treningu – podsumowanie

Po zapoznaniu się z treścią niniejszego artykułu, każdy wie już doskonale, jak ważne jest białko po treningu. Co daje jego stosowanie? Przypomnijmy:

  • wspomaga skuteczną budowę masy mięśniowej,
  • pozytywnie wpływa na regenerację organizmu,
  • zapobiega katabolizmowi mięśni.

Poszukując idealnych odżywek dla siebie, warto zapoznać się z ofertą MLO Nutrition, dostępnąna stronie: https://mlonutrition.pl/kategoria/bialka/. Znajduje się tam wiele wartościowych produktów, które doskonale pomogą uzupełnić niedobory protein w organizmie. Produkty posiadają liczne certyfikaty, co jest najlepszym potwierdzeniem ich jakości oraz bezpieczeństwa.

Źródła:

  1. https://fit.poradnikzdrowie.pl/diety-i-zywienie/diety-dla-aktywnych/ile-jesc-bialka-przed-i-po-treningu-aa-x22b-1jZp-VeA8.html#trening-a-zapotrzebowanie-na-bialko
  2. https://jms.ump.edu.pl/uploads/2011/3/199_3_80_2011.pdf