Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.

Jeśli chcesz złożyć reklamację, lub zwrócić zamówione produkty, skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pomocą formularza.
Możesz zwrócić całe zamówienie lub jego część. Na zwrot nienaruszonego opakowania* masz 30 dni.


*dotyczy oryginalnego opakowania od producenta

Sklep MLO Nutrition jest zintegrowany z systemami płatniczymi: Autopay i Przelewy24. Gwarantujemy najwyższe bezpieczeństwo zakupów, jakiego udzielają te platformy.
Dostępne metody płatności dla zamówień z adresem dostarczenia na terenie Polski to:

  • BLIK
  • przelew natychmiastowy
  • Karty płatnicze (Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro)
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • pobranie u kuriera, w paczkomacie i Orlen paczce (w przypadku Orlen Paczki, pobranie jest możliwe dla zamówień do 400 zł).
  • samodzielny przelew na konto bankowe (po złożeniu zamówienia zobaczysz podsumowanie z numerem konta).
  • Płatność odroczona za pomocą platformy PayPo.


Zamówienia, z adresem dostarczenia na terenie Polski to:

  • kurierem
  • do paczkomatu Inpostu
  • do automatu Orlen Paczka.

Zamówienia złożone do godziny 17:00 nadajemy tego samego dnia. Średni czas dostarczenia zamówienia to 1-2 dni robocze.

zanieczyszczenie kreatyn

Skąd pochodzi monohydrat kreatyny w suplementach MLO?

Połączenie słów kreatyna i czystość określają najbardziej znaną markę Creapure®. Niemiecki producent Alzchem Trostberg GmbH jest niedoścignionym liderem, który posiada certyfikat Creapure® Inside i IFS FOOD. Znajduje się na liście Cologne List, co świadczy o regularnym testowaniu na obecność substancji zakazanych, co eliminuje ryzyko nieumyślnego zastosowania dopingu przez sportowca.

Firma dystrybuuje monohydrat kreatyny (a także inne produkty z laboratorium AlzChem) swoim partnerom, by komponowali własne suplementy. Użycie logo Creapure®  na suplementach jest potwierdzeniem używania produktu nr 1 a tym samym bezpieczeństwa. Kreatyna tej marki jest najlepiej przebadana. Co więcej, monohydrat jest w 100% wytwarzany na drodze syntezy chemicznej, co oznacza, że nie są wykorzystywane surowce pochodzenia zwierzęcego ani ziołowego.

Jak produkowany jest monohydrat kreatyny Creapure®?

Creapure® powstaje na całkowicie zamkniętej linii produkcyjnej, od dostarczenia surowca, aż po zapakowanie końcowego produktu. Każda partia jest testowana m.in. za pomocą wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC).
Spośród kilku sposobów wytwarzania kreatyny, Alzchem rozpoczyna proces od sarkozyny i cyjanamidu. Ta metoda uważana jest za najbardziej bezpieczną, co minimalizuje ryzyko pojawienia się substacji ubocznych: DCD i DHT. Najwyższej jakości produkt może zawierać maksymalnie kilkadziesiąt cząstek dicyjanodiamidu na 1 milion, natomiast DHT musi być całkowicie niewykrywalne.

Poniższy wykres porównuje średnie wyniki 9 monohydratów kreatyny Creapure oraz 20 innych marek, pod kątem występowania kreatyniny, DHT oraz DCD.

W przypadku kreatyniny, występowanie na poziomie wyższym niż 1% świadczy o słabej jakości procesie produkcyjnym.

monohydrat kreatyny creapure

Skąd pochodzi L-glutamina w odżywkach MLO Nutrition?

W naszych suplementach znajdziesz L-Glutaminę dostarczaną przez Kyowa Hakko. Opakowania suplementów MLO Nutrition zawierają logo Kyowa Quality.

Kyowa Quality określa najwyższe standardy i zaangażowanie w jakość, które są rygorystycznie przestrzegane przez firmę Kyowa Hakko Bio Co., Ltd. Jest to japońskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w badaniach, rozwoju i produkcji wysokiej jakości składników dla branży farmaceutycznej i spożywczej.

Firma kładzie duży nacisk na kontrolę i zapewnianie jakości we wszystkich swoich działaniach. Kyowa Quality obejmuje zaangażowanie w produkcję bezpiecznych, skutecznych i niezawodnych produktów, które spełniają a nawet przekraczają standardy branżowe. Kyowa wprowadziło rygorystyczne systemy zarządzania jakością i przestrzega wielu regulacji w celu zapewnienia jakości i bezpieczeństwa swoich produktów.

Procesy kontroli jakości w Kyowa Hakko Bio obejmują kompleksowe testowanie i analizę na różnych etapach produkcji. Priorytetem jest wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii i wiedzy naukowej w celu utrzymania spójności i monitorowania swoich produktów. Dodatkowo, firma prowadzi rozległe badania i rozwój, aby ciągle doskonalić swoje procesy produkcyjne i opracowywać innowacyjne rozwiązania.

Producentem białka premium jest:

Białka: 
DMV Nutri WheyTM 800I 
DMV Nutri Whey™ Isolate I,
jakich używamy w naszych suplementach, produkowane są przez holenderskiego lidera branży, Friesland Campina. Jest to największa na świecie spółdzielnia mleczarska, z siedzibą w Amersfoort oraz jedna z 5 największych firm mleczarskich na świece. Jej początki sięgają 1871 roku. Posiada oddziały 33 krajach i zatrudnia ponad 20000 osób. Produkty FC są dostępne w ponad 100 krajach. 

Nutri WheyTM 800I to produkt zawierający czyste białko serwatkowe, którego 80% pochodzi bezpośrednio z mleka. Ma neutralny smak i aromat, który łatwo można wykorzystać w suplementach i odżywkach dla sportowców. Jest to kompletne źródło białka serwatkowego i BCAA. Białko to zawiera 14% więcej leucyny w porównaniu do białek serwatkowych pochodzących z serwatki serowej.

Nutri Whey™ Isolate I to prodkt z białka serwatkowego. Serwatka zagęszczana jest za pomocą mikro i ultrafiltracji, aż osiągnie zawartość białka na poziomie 90%.
Oba produkty cechują się najwyższą jakością i czystością, za którymi stoi wieloletnie doświadczenie firmy, najnowsze technologie i spełnianie wysokich norm.

Nutri WheyTM 800I oraz Nutri Whey™ Isolate I znajdziesz we wszystkich odzywkach białkowych oraz gainerach.

Jak poprawić wydolność organizmu na treningu?

Na ogólną sprawność fizyczną człowieka składa się wiele elementów. Żeby móc cieszyć się doskonałą kondycją i wydolnością organizmu,
należy skupić się na kilku czynnikach, które pomogą w osiągnięciu upragnionych efektów. Jak zatem poprawić wydolność organizmu na treningu? Podpowiadamy.

Kondycja – czym jest?

Kondycja fizyczna to aktualny stan fizjologiczny organizmu, który można określić na podstawie wytrzymałości.
Ta ostatnia jest zdolnością do wykonywania danej aktywności fizycznej przez określony czas, niezależnie od odczuwanego zmęczenia.
Warto wiedzieć, że kondycja fizyczna w dużej mierze uzależniona jest od naszej genetyki, jednak można ją poprawić.

Wydolność a wytrzymałość

Wydolność fizyczna to pełny zakres wysiłkowy, czyli potencjał organizmu do wykonywania wysiłku.
Jest to umiejętność człowieka do wykonywania długotrwałej lub ciężkiej aktywności fizycznej,
bez uczucia głębokiego zmęczenia czy wyraźnych zmian w organizmie.

Na wydolność organizmu składają się:

  • Wydolność tlenowa. Jest zdolnością pokrywania przez proces tlenowy zapotrzebowania energetycznego pracujących mięśni.
  • Wydolność anaerobowa (beztlenowa). To maksymalna ilość energii, którą organizm jest w stanie uzyskać w procesach beztlenowych.
    Ocenia się ją na podstawie wykonanej pracy w 30 – 60 sekundowych wysiłkach.

Czym zatem jest wytrzymałość organizmu? Otóż warto wiedzieć, że wytrzymałość a wydolność to odrębne pojęcia, których nie należy stosować zamiennie. Wytrzymałość jest określana jako zdolność motoryczna do wykonywania wysiłku, stanowiąca niezbędny element każdej aktywności ruchowej. Pozwala ona na wykonywanie wysiłku fizycznego w różnych warunkach środowiskowych i klimatycznych, a także w stanach napięć psychicznych człowieka. Jej biologicznym podłożem jest wydolność. 

Ćwiczenia na wydolność tlenową

Żeby wytrzymałość tlenowa uległa poprawie, należy podejmować przede wszystkim treningi cardio. Są to ćwiczenia wytrzymałościowe, których głównym zadaniem jest wzmocnienie układu krążenia. Przykłady tego typu ćwiczeń to: jazda na rowerze lub marszobiegi. Treningi powinny odbywać się w sposób regularny i być dostosowane do możliwości ciała danej osoby. Żeby móc poprawić wydolność, należy poddawać organizm coraz intensywniejszym bodźcom zmuszających go do adaptacji, co przełoży się na wzrost wydolności. Trzeba pamiętać również o regularności ćwiczeń, gdyż to właśnie cykliczne treningi pozwalają utrzymać wydolność organizmu na zadowalającym poziomie. Warto wiedzieć jednak o tym, że treningi cardio nie są jedynymi, które warto wprowadzić do swojego planu treningowego. Żeby móc cieszyć się pełną wydolnością organizmu, dobrze jest wykonywać ćwiczenia na różne partie mięśniowe, co zapewni ogół sprawności i kondycji. Nie należy zapominać również o odpowiedniej regeneracji organizmu, która również ma istotny wpływ na wydolność.

Suplementy poprawiające wydolność

Regularne treningi o określonej intensywności i czasie nie tylko stanowią receptę na poprawę wydolności organizmu, ale również mogą znacząco go osłabić. Dlatego też dobrym rozwiązaniem jest wprowadzenie do swojego codziennego menu odpowiedniej suplementacji. Na rynku znajduje się duży wybór rozmaitych odżywek dla osób aktywnych fizycznie. Różnią się one składem i sposobem działania.
W przypadku poprawy wydolności podczas treningu, dobrym wyborem okażą się takie produkty, jak:

  • Monohydrat kreatyny. Tego typu produkt doskonale wspomaga zarówno budowanie siły, jak i masy mięśniowej. Cząsteczka kreatyny stanowi podstawowy nośnik energii w komórkach mięśniowych. Należyte uzupełnienie jej poziomu w organizmie umożliwia zwiększenie zwartości fosfokreatyny, pozwalając tym samym na szybszą resyntezę ATP, będącego bezpośrednim źródłem energii dla mięśni. Kreatyna wspomaga zarówno intensywność, jak i wydajność pracy mięśni. Stymuluje syntezę białek, wykazując działanie antykataboliczne i anaboliczne, wpływając tym samym na przyrost masy mięśniowej, ich sprawność oraz regenerację.
  • Przedtreningówka. Jak sama nazwa wskazuje, jest to preparat przeznaczony do stosowania przed wysiłkiem fizycznym. W jego składzie znajdują się liczne substancje o odpowiednio dobranych proporcjach, które realnie wspierają organizm podczas treningów o charakterze psychofizycznym. Przed wybraniem konkretnego produktu należy zapoznać się z jego składem, aby zyskać pewność, że preparat ten będzie odpowiedni dla danej osoby.

Jak poprawić wydolność płuc?

Poprawa wydolności płuc jest niezwykle istotna w budowaniu wytrzymałości organizmu. Ściśle związanym z nią pojęciem jest pułap tlenowy VO2max. Oznacza on zdolność organizmu do pochłaniania tlenu. Parametr ten stosuje się w oznaczaniu wydolności tlenowej człowieka. Z jego pomocą można określić przystosowanie ciała do podejmowania wysiłku o charakterze wytrzymałościowym. Żeby móc poprawić wydolność płuc, należy wykonywać ćwiczenia wytrzymałościowe. Pożądane efekty pozwolą uzyskać zarówno treningi o stałej intensywności, jak i interwałowe. Należy pamiętać o tym, że treningi powinny być wystarczająco ciężkie, co pozwoli na adaptację organizmu i poprawę wydolności nie tylko płuc, ale całego ciała.

Źródła:

  1. https://repozytorium.ukw.edu.pl/handle/item/1299#:~:text=Wydolno%C5%9B%C4%87%
    20fizyczna%20tlenowa%20studentek%20I%20roku%20kierunku%20Wychowania,Nauki%20%C5
    %9Acis%C5%82e%20i%20Przyrodnicze%20Artyku%C5%82y%20naukowe%20Zobacz%20pozycj%C4%99
  2. https://journals.viamedica.pl/forum_zaburzen_metabolicznych/article/view/28728
  3. https://jms.ump.edu.pl/uploads/2011/3/199_3_80_2011.pdf
  4. https://dietetycy.org.pl/vo2max-pulap-tlenowy/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *