Koszyk zakupów

Brak produktów w koszyku.

Jeśli chcesz złożyć reklamację, lub zwrócić zamówione produkty, skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pomocą formularza.
Możesz zwrócić całe zamówienie lub jego część. Na zwrot nienaruszonego opakowania* masz 30 dni.


*dotyczy oryginalnego opakowania od producenta

Historia MLO Nutrition

Marka MLO Nutrition została założona w listopadzie 1964 roku przez firmę Genisoy Food Company, skupiając się na produkcji odżywek opartych na białku sojowym, oraz napojach i batonach. Produkty były kierowane do sportowców w wieku 15-40 lat, ale także osób, które były aktywne fizycznie i dbały o swoje zdrowie.

Kolejny etap marki to silne zaangażowanie w świecie fitness i kulturystyki. MLO Nutrition wpierało prestiżowe targi branżowe oraz indywidualnych zawodników na całym świecie. Obecnie marka jest głównie kojarzona ze sportami siłowymi i zawodami strongman.

MLO jest od ponad pół wieku lojalna swojej pierwotnej misji – najwyższej jakości, postępowi i rozwojowi. Marka ramię w ramię kroczy wraz z najnowszymi technologiami, których efektem są kultowe produkty: Mus-L Blast, Hardbody Gainer 3600 czy Brown Rice Protein. Te pozycje mają swoich fanów, którzy doskonale pamiętają ich jakość. Oryginalne opakowania pojawiały się na forach branżowych i aukcjach, jako kolekcjonerskie.

Kluczowym elementem filozofii MLO Nutrition jest udana praca zespołowa z zawodowymi sportowcami i profesjonalnymi miłośnikami fitness. Ich opinia i informacja zwrotna jest dla nas szczególnie istotna. Dzięki temu regularnie uczestniczymy w branżowych wystawach, targach, imprezach i zawodach kulturystycznych: Arnold Classic, FIBO Germany, NPC Worldwide Balkan Grand Prix i wiele innych. 

1996: MLO Nutrition zostaje inicjatorem przyznawania nagrody MLO All American Strength Team, by  uczcić wyniki sportowe najlepszych footballistów uniwersyteckich.
2014: Marka była głównym sponsorem MLO Olimpia- „Hard Body” fitness weekend na Węgrzech. 
2016: MLO Nutrition staje się oficjalnym partnerem Strongman Champions League. Jest to turniej z 16 imprezami Grand Prix, transmitowanymi na całym świecie, z zasięgiem 1 mld widzów. 
2017: Otrzymaliśmy status diamentowego sponsora Arnold Classic Europe. 

Podobnych wydarzeń można by wymienić znacznie więcej, na przestrzeni prawie 60 lat działania marki. Jesteśmy dumni z tego wieloletniego dziedzictwa. Patrzymy jednak w przyszłość i to jest priorytet dla MLO.  Skupiamy się na najbliższych przedsięwzięciach i dalszym rozwoju. Wierzymy, że uhonorowaniem naszej tradycji będzie tworzenie nowych produktów  o najwyższym standardzie.  Technologia cały czas się rozwija i możemy korzystać z jej efektów. 

Osiągnęliśmy kolejny kamień milowy, a żeby podziękować wszystkim odbiorcom, którzy wspierali MLO i pamiętają obecność marki 2 dekady temu, wprowadzimy w najbliższym czasie linię Classic. Seria ta obejmie najbardziej niezbędne odżywki w każdym rodzaju treningu. Proponujemy minimalistyczny design opakowań, także z klasycznym logo. Oczywiście zawartość opakowania to zawsze produkt klasy premium.